Certyfikat

Certyfikat "Ulubiony Hotel Rodzin" przyznawany jest obiektom, które szczególnie dbają o komfort i bezpieczeństwo Gości, którymi są Rodziny z Dziećmi.
Ocenie podlegają obiekty, które zgłoszą chęć uczestnictwa w konkursie.
Na ocenę ogólną składają się punkty przyznawane za:
-opinie użytkowników portalu, które napływają do Organizatora Konkursu mailowo,
-punkty przyznawane za udogodnienia hotelowe wg wypełnionej ankiety,
-ocena przedstawiciela organizatora, który osobiście wizytuje obiekt. (audyt)
Szczególną uwagę zwracamy na zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wypoczynku najmłodszym gościom, przygotowane atrakcje i zorganizowanie czasu dzieciom (animacje, pokoje zabaw itd.) udogodnienia i obsługę personelu względem dzieci.
Certyfikat otrzymają obiekty, które uzyskały minimum 50% punktów w ocenie ogólnej.
O jakości usług świadczą otrzymane na certyfikacie gwiazdki w ilości:
5* dla obiektu, który uzyskał 90-100 % punktów w ocenie ogólnej,
4* dla obiektu, który uzyskał 80-89 % punktów w ocenie ogólnej
3* dla obiektu, który uzyskał 70-79 % punktów w ocenie ogólnej
2* dla obiektu, który uzyskał 60-69 % punktów w ocenie ogólnej
1* dla obiektu, który uzyskał 50-59 % punktów w ocenie ogólnej
Certyfikat jest przyznawany na rok i upoważnia obiekt do wykorzystywania go w kampaniach reklamowych.
Certyfikat jest promowany w internecie, mediach drukowanych, imprezach targowych oraz poprzez inne kampanie reklamowe w których bierze udział Organizator konkursu.
Korzyści wynikające z posiadania certyfikatu "Ulubiony Hotel Rodzin":
-Bezpłatna promocja obiektu na stoisku organizatora konkursu podczas targów turystycznych w Poznaniu, Warszawie, Berlinie (ITB) i Lipsku.
-Możliwość dystrybucji materiałów reklamowych na w/w targach,
-Posługiwanie się znakiem graficznym w kampaniach marketingowych obiektu,
-Obiekt otrzymuje certyfikat oraz naklejkę, którą może umieścić w widocznym dla Gości miejscu,
-Promocja obiektów w katalogach reklamowych, których wydawcą jest Targowa Oficyna Wydawnicza tj. niemieckojęzyczny 'Katalog Polskiej Turystyki" oraz "targowe abc" z uwzględnieniem specjalnego rabatu.
- Udział obiektu w kampaniach marketingowych, których organizatorem jest firma Interniko lub Targowa Oficyna Wydawnicza.
Warunki przystąpienia do konkursu:
- Zgłoszenie obiektu do konkursu (na formularzu zgłoszeniowym) - warunek konieczny
- Uiszczenie opłaty zgłoszeniowej (jednorazowa opłata roczna) - warunek konieczny
- Zamieszczenie profilu obiektu w dziale Obiekty Noclegowe na portalu www.rodzinnehotele.pl oraz jego aktualizacja pod kątem ofert
- Nieodpłatne udostępnienie pobytu przedstawicielowi organizatora konkursu celem przeprowadzenia audytu (szczegóły do ustalenia)
Istnieje możliwość zamieszczenia prezentacji obiektu bez udziału w konkursie o certyfikat "Ulubiony Hotel Rodzin".