Regulamin
Regulamin
DEFINICJE:
Administrator – INTERNIKO Portale Internetowe & T.O.W.
Użytkownik - osoba korzystająca z serwisu w zakresie wyszukiwania, przeglądania informacji
Klient – Przedsiębiorca, który zawarł umowę na świadczenie usług promocyjnych za pomocą portalu z jego właścicielem : Interniko lub T.O.W.
PORTAL – SERWIS zamieszczony pod domeną: www.rodzinnehotele.pl
I
Korzystanie z Serwisu wymaga przestrzegania postanowień właściwych regulaminów. Usługi udostępniane w na łamach portalu mogą mieć charakter nieodpłatny lub odpłatny. Nadto korzystanie z konkretnych usług udostępnionych w Serwisie może wymagać rejestracji użytkownika.
Dane osobowe użytkowników Serwisu zawarte w formularzach rejestracyjnych oraz dane osobowe zgromadzone automatycznie są przetwarzane z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. Nr 144, poz. 1204).
INTERNIKO i T.O.W. nie ponosi odpowiedzialności za merytoryczną wartość i treść materiałów (w tym ogłoszeń, reklam, nadesłanych artykułów, wypowiedzi w blogach i na forum, komentarzy oraz zdjęć i ich opisów zamieszczonych przez Użytkowników Portalu i dodanych przez nich linków). T.O.W. Magdalena Kunikowska zastrzega sobie prawo blokowania dostępu do określonych materiałów i ich usuwania, również bez podawania przyczyny i powiadamiania Użytkownika, w szczególności jeżeli treść lub charakter tych wypowiedzi jest bezprawny lub niezgodny z zasadami współżycia społecznego, wulgarny lub niezgodny z dobrymi obyczajami, łamiący prawo, w tym nawołujący lub ukazujący przemoc, nienawiść rasową, wyznaniową, etniczną, propagującą treści faszystowskie, nazistowskie i inne zakazane. Dostęp może być również zablokowany w przypadku, gdy Użytkownik podał nieprawdziwe dane identyfikujące lub dane te nie zostały zaktualizowane, Użytkownik użył programu utrudniającego lub uniemożliwiającego korzystanie z Portalu przez innych Użytkowników.
INTERNIKO i T.O.W. nie ponosi odpowiedzialności za umieszczone na Portalu informacje i materiały dotyczące produktów i usług, takich jak: opisy produktów i usług, informacje o ich dostępności, cenach i użyteczności, porównania do innych produktów i usług.
Interniko i T.O.W. bez uzyskiwania dodatkowych zgód, oświadczeń ma prawo do: publicznego udostępniania zamieszczanych artykułów, informacji, wpisów zamieszczonych w każdym z katalogów i podkatalogów portalu oraz dp publikowania przesłanych materiałów, w innych portalach i wydawnictwach drukowanych należących do T.O.W. Magdalena Kunikowska – z podaniem źródła; zmniejszenia lub powiększenia zdjęć, redagowania i skracania tekstów celem dostosowania materiałów do wymogów serwisu;
Interniko i T.O.W. zastrzega, że stosowany w Portalu układ i kompozycja stron, nawigacja , elementy graficzne, interaktywne aplikacje, zdjęcia, teksty, materiały audio i wideo niestanowiące odrębnej własności Użytkowników, stanowią własność firmy T.O.W. i są prawnie chronione.
II REKLAMA
Regulamin określa zasady prezentacji firm na łamach serwisu www. polskierolnictwo.pl oraz warunki umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Administratorem.
W celu dodania obiektu do katalogu firm należy wypełnić formularz kontaktowy. Przedstawiciel Administratora skontaktuje się z Państwem w celu przedstawienia ofert oraz warunków uczestnictwa w konkursie. (oferta dopasowana jest indywidualnie wg kryteriów, które należy spełniać aby móc uczestniczyć w konkursie). Podczas trwania umowy abonamentowej Klient ma prawo do samodzielnej edycji wpisu w trakcie trwania abonamentu.
Warunkiem wyświetlania pełnej prezentacji jest podpisanie zamówienia oraz terminowe uiszczanie Opłaty wynikającej z zamówienia.
Warunki zawarcia umowy
Przedmiotem działalności portalu jest weryfikacja i ocena obiektów pod kątem przychylności Rodzinom.
W konkursie mogą brać udział obiekty które mają przygotowaną infrastrukturę do przyjmowania rodzin z dziećmi (odpowiednie wyposażenie, doświadczony personel itd). Poziom świadczonych usług oceniać będą użytkownicy - internauci, oraz przedstawiciel organizatora konkursu podczas osobistego audytu. Hotele zgłaszające się do konkursu wyrażają zgodę na przyjęcie audytu i sprawdzanie warunków hotelowych oraz świadczonych usług (głownie pod kątem dzieci). Szczegóły audytu będą opisane szczegółowo w odrębnej umowie.
Przedmiotem Umowy jest również świadczenie Usług reklamowych - promocyjnych prowadzonych przez Administratora na rzecz Klienta.
Administrator zastrzega sobie prawo do wyboru firm, z którymi zostanie podjęta współpraca.
Czas wyświetlania reklamy/wpisu jest określony w zamówieniu.
Za datę zawarcia umowy, uważa się datę podpisania umowy przez Klienta.
Płatności
Opłata za świadczone usługi jest pobierana z góry za cały okres rozliczeniowy.
Płatności można dokonać poprzez system płatniczy lub tradycyjnym przelewem/przekazem.
Do Opłaty za Usługę doliczony zostanie podatek VAT, zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury VAT.
Opłata Abonamentowa opłacana jest na podstawie wystawionej Faktury VAT - przesłanej drogą mailową na wskazany adres e-mail plus faktura w formie papierowej jest wysyłana listem poleconym na adres wskazany w zamówieniu.
Klient zobowiązuje się do zapłaty należności za wystawioną Fakture Vat na rachunek bankowy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
W razie nie dokonania płatności w terminie, Administratorowi przysługuje prawo do naliczenia Klientowi odsetek za zwłokę, w wysokości ustawowej za każdy dzień opóźnienia, od nie uiszczonych opłat, poczynając od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności faktury.
Obowiązki Administratora
Administrator zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta z należytą starannością.
Administrator zobowiązuje się do umieszczenia wszelkich informacji dotyczących oferty Klienta na podstawie materiałów uzyskanych od Klienta drogą telefoniczną oraz elektroniczną.
Administrator zastrzega sobie prawo do poprawiania wpisów i usuwania reklam innych serwisów konkurencyjnych.
Obowiązki Klienta
Klient zobowiązuje się do terminowego regulowania Opłat wynikających z zamówienia usług reklamowych.
Klient zobowiązuje się do informowania Administratora serwisu o wszelkich zmianach danych teleadresowych
Klient zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania tekstów, zdjęć, filmów video i innych potrzebnych do należytego wykonania usługi .
Klient odpowiada w pełni za treść zamieszczonego wpisu.
Klient dodając Informacje wyraża zgodę na ich publikację oraz wykorzystanie przez Portal l w celach promocyjnych.
Klient podpisując umowę o Świadczenie Usług Reklamowych poświadcza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Jego akceptacją.
Złamanie przez Klienta postanowień zawartych w umowie lub regulaminie skutkuje natychmiastowym usunięciem z serwisu – bez prawa sprzeciwu oraz zwrotu pieniędzy.
III TECHNICZNE
INTERNIKO dołoży wszelkich starań w zakresie prawidłowego funkcjonowania Serwisu i poszczególnych usług dostępnych w Serwisie, nie ponosi jednak odpowiedzialności za zaistnienie przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub dostępnych w nim usług w przypadku zaistnienia problemów technicznych niezależnych od T.O.W. Magdalena Kunikowska.
INTERNIKO zastrzega sobie czasowe wyłączanie Serwisu w całości lub w części w związku z przerwami technicznymi, a także wprowadzanie nowych rozwiązań funkcjonalnych, w tym podnoszących poziom bezpieczeństwa i jakości działania Serwisu.
Ewentualne reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu winny być zgłaszane na adres e-mail: kontakt@rodzinnehotele.pl powinny zawierać następujące dane: oznaczenie podmiotu składającego reklamację - imię nazwisko lub nazwa (dla podmiotów instytucjonalnych),; przedmiot reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji (zawierającej dane, o których mowa w zdaniu poprzedzającym).
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące funkcjonowania Serwisu winny być zgłaszane administratorowi na adres e-mail: kontakt@rodzinnehotele.pl